Važiuojant keliu, ypač užmiestyje ar žvyrkeliu, dažnas vairuotojas yra patyręs tą nemalonų jausmą, kai smulkus akmuo atsitrenkia į priekinį stiklą. O žiūrėk stikle jau yra įdauža. Įdauža dažnai atrodo maža ir nereikšminga, bet iš tikrųjų tai gali būti rimtesnės problemos pradžia. Net ir nedidelis pažeidimas gali tapti įtrūkimu, kuris paveikia matomumą ir reikalauja naujo priekinio stiklo keitimo.
Kada įmanomas stiklo remontas?
Jei įdauža yra nedidelė – iki 2–3 cm skersmens – ir toliau nuo stiklo krašto, dažniausiai ją galima kokybiškai suremontuoti. Remontas atliekamas specialia derva, kuri užpildo įtrūkimą, sustabdo jo plitimą ir atstato stiklo vientisumą. Tai trunka apie 30–45 minutes ir leidžia išvengti brangaus stiklo keitimo. Svarbu paminėti, kad kuo greičiau sureaguojama, tuo geresni remonto rezultatai. Laikui bėgant į pažeidimą patenka dulkės, drėgmė, kurios trukdo kokybiškam darbui, saulė išdegina pažeidimo vietą ir remonto metu būna ši vieta pakeičia spalvą. Be to, net maža įdauža per kelias dienas gali išplisti tiek, kad remontas taps neįmanomas.
Ką verta padaryti iškart pastebėjus įdaužą?
Atsiradus stikle įdaužai labai svarbu ją užklijuoti skaidria plėvele arba lipnia juosta, kad nepatektų drėgmė, purvas, jei įmanoma nepalikti automobilio ant tiesiofinių saulės spindulių. Ir skambinti specialistui. Specialistas – padės įvertinti stiklo įdaužos būklę, dydį, įvertins ar įdaužą galima remontuoti. Mes, kasdien susiduriame su tokiomis situacijomis ir ir didžioji dauguma automobilio stiklo įdaužų yra sutvarkomos, atkuriamas stiklo vientisumas ir išvengiama brangių stiklo keitimo išlaidų. Svarbiausia – priimti sprendimą, kol dar įmanomas stiklo remontas.
Ar po remonto įdauža vis dar matysis?
Po stiklo remonto, stiklo įdaužos vieta tampa beveik nepastebima, lieka tik nedidelis šešėlis, bet stiklo vientisumas pilnai atkuriamas. Bet labai svarbu, kaip greitai stiklo įdauža būna sutvarkoma, kad nepatektų nešvarumai, ar vieta nebūtų paveikta saulės.